Lova Zorg

Onze Klachtenregeling

Klachtenregeling

Bij Lova Zorg staan we voor het bieden van de best mogelijke zorg aan onze cliënten. We zijn gespecialiseerd in het leveren van tijdelijke zorg op maat en streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren. Ondanks onze inzet en betrokkenheid kan het voorkomen dat u als cliënt of als betrokkene ontevreden bent over de geboden zorg of de wijze waarop wij met u of uw dierbare omgaan. In dat geval moedigen wij u aan om uw klacht te uiten. Dit kan ons helpen om onze zorgverlening verder te verbeteren en eventuele problemen in de toekomst te voorkomen.

Interne klachtenregeling

Wanneer u ergens ontevreden over bent is het onze wens dat u deze klacht eerst bespreekt met de medewerker(s), indien gewenst kan dat ook met tussenkomst van een bemiddelaar. Wanneer het probleem niet opgelost wordt kunt u dit melden door gebruik te maken van de contactpagina of door een e-mail te versturen naar klacht@lovazorg.nl. Deze kunt u ten alle tijden terugvinden op de website. Bij het invullen van de gegevens probeert u de klacht zo goed mogelijk te omschrijven. U mag hierbij ook gebruik maken van namen, tijden, data. Het ingediende klacht wordt opgepakt door de klachtenfunctionaris. Client krijgt hier altijd een bevestiging van. De aangestelde functionaris zal samen met client een oplossing proberen te vinden, en indien nodig doorverwijzen naar andere instanties. De functionaris zal naast de client ook in gesprek gaan met de betrokken medewerkers van Lova Zorg en zowel de client als de medewerker op de hoogte stellen van het uitgebrachte advies. Zowel de medewerker(s) als de client kunnen ervan uitgaan dat er vertrouwelijk met alle gegevens omgegaan zal worden.

Geschillencommissie

Als de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld , dan kan de client het geschil voorleggen aan een onafhankelijke Geschillencommissie. De klacht moet altijd eerst bij Lova Zorg worden ingediend. Als de klacht niet naar tevredenheid is opgelost of niet binnen de termijn (6 weken, eventueel te verlengen tot 10 weken) is behandeld, dan kan de client het geschil voorleggen aan de geschillencommissie. Lova Zorg is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg.

Wij zijn aangesloten bij